Konu
bu trafık nedn bıter
29-04-2008, 13:03:20
#1
mirach61
mrb hocam gunde 1.5k hiti olan bır sıtem vra 20 gb trafık yetmıyor bunun nedenı ne acaba trafık bukadar fazla mı harcanır