Coreli kuruyorum(tüm sürümlerde) pcyi kapatıp açtıgımda programı açmıyor neden acaba?
CoreL i Ac Dedin Zaman Acar gibi yapipdami acilmiyor Yoksa şifre filan mi istiyor nasil bir hata veriyor verisen Sana yardimci olurum cunku benimde başima Çok geldi bu biricncisi Özelikle crekli corelde bu sorun yaşanir + 12 de
prg kurarsin her şay taamdir yanliz prg ac dedinde acar gibi yapip kapaniyorSa
saTup dosyasinin icinde CorelDRAW Graphics Suite ve isscript bunun gibi Ek uzantili stuplar var onlarida kur sende kurarken key şifresi isticek muhtemelen onuda Crek Dosyasinin icinde CorelDRAW(R) Graphics Suite 12 - KeyMaker
Olmasi Gerekir. ondan alcaksin. Anlamadin veya yapamadin bişi olurSa
Admin@akenna.net ekle yardim Ederim.