selam ustam vistada corel x3 çalışmadı x4 de napacam ben yaw x4 çalıştı ama kaydet dediğimde program ucuyor ve save as yapmıyor. deli oldumkaç saat çalışma yaptım bi anda gitti kaydetmedi