Konu
Tasarımlarımı Hepberaber Değerlendirelim
27-04-2008, 21:50:33
#7
Dogann
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
ControlK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline saglık üzerlerinde biraz daha calışırsan kaliteli şeyler cıkar
Yorumunuz için teşekkür ederim.Evet haklısınız üzerlerinde dahada çok çalışmam gerek.