Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayır gelirini ispat etmeden ben neden kesin alayım manyak mıyım ben ? Kesin almaya karar verdiysem zaten daha adsense gelirini görmeye ne hacet karar vermişim bir kere..
Uğraşacak ne varsa onu da anlamadım. Neyse iyi satışlar sana ama müşteriye böyle hitap edersen siteni zor satarsın söyleyeyim. Burada ticaret yapıyor herkes. Ticaret de ticaret ahlakı ister. Kolay gelsin.