licus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya anlamıom site açıldı diye neden fiyatlar yüksek olsun...adamlar reklam fiyatlarını düşük tutarlar öyle birşey olsa.
peki niye - rep veriyorsun :S bi anlam çıkaramadım...