Adtech kullanıyorum bugün sitem acayib kasıldı hiç aklıma gelmedi çakalın biri saldırıcak diye.temayı değiştirince fark ettim.
Ülke çakal dolmuş.Adsense alternatifi arıyoruz ,elimizdekilere köstek olarak mı ?
Destek olalım ki gavura el açmayalım.Böyle kansızlarla mücadele edin adtech yöneticileri.peşini bırakmamanız dileği ile.
arazi aracı vereceklerine, onun parasiyla iki tane sunucu alsalar kesilmez...