cyperde 1Dragon1 benim
bi arkadaştan aldım lvl 40 birazdan girebilirsem death knight parti yapacam
Ben okullar kapanalı beri oynadığım yok Xgienonda 43 level roque vardı...
abi 40 lvl isen 41 görevini yap.. death knight keserek kasamazsın. 41 görevinde goblin kesicen..bilmiosan anlatıyım 20 dkkada 41 olursun