bişeyler yapmaya çalışan insanlara köstek olmak türkiye de adet mi oldu acaba..
marmara mutlaka buna bi çözüm bulmalısınız bence.. reklamları ekledik siteler kasılıyor şimdi..
araba vericeklermiş siz inanıyormusunuz içinizden birinin araba kazanacağına ordan....
ben inanıyorum, gün gelir herkes görür kazanılıp kazanılmadığını, ortada bişey yokken bunu buraya yazman yanlış