bişeyler yapmaya çalışan insanlara köstek olmak türkiye de adet mi oldu acaba..

marmara mutlaka buna bi çözüm bulmalısınız bence.. reklamları ekledik siteler kasılıyor şimdi..

Dj_YanKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araba vericeklermiş siz inanıyormusunuz içinizden birinin araba kazanacağına ordan....
ben inanıyorum, gün gelir herkes görür kazanılıp kazanılmadığını, ortada bişey yokken bunu buraya yazman yanlış