Arkadaşlar 4-5 gün önce yeni bir blog açtım bloggerda... program download linkleri falan bulunuyordu fakat hiçbiri w@rez diildi, sadece demoları veya deneme sürümleri... nese ben yeni açmanın hevesiyle çok abandım galba, bugun girdiğimde blogum spam e karşı engellenmişti. Ne yeni birşery ekleyebiliyordum nede silebiliyordum.. ordaki spam kaldırma linkini takip ettim ve kodu girerek talepte bulundum... Biri blogunuzu incelicek ve kalkarsa biz size mail atıcaz dedi.. Bu inceleme ne kadar sürüyor ?? Daha önce başına gelen oldu mu ?? bide program download blogu olduğu için falan direk spam sayıp kapatmazlar di mi ??