Konu
Kişisel nickim için maskot yaptım..Değerlendirir misiniz?
23-04-2008, 19:19:27
#9
ooppsss
disketim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazıyı biraz daha aşağıya alabilirsiniz maskotun ağızı O ise yazı biraz yukarda kalıyor bu da anlaşılmasını zorlaştırıyor
Aslında o harfi "gözleri"
"oo"ppsss ! bu şekilde.