O harfini anlamak zor oluyor..
Hocam bir söz vardır bilirmisiniz.Bir resime bir bakmak vardır birde görmek.Bunlar farklı şeylerdir.Siz burdan "bakmayı" yapmıssınız.Yorum için sağolun..
Gerçekten çok güzel olmuş tasarım budur işte

Ama şu şekilde düzenlenirsa güzen olacağı kanaatindeyim.Karakter dışındaki harfler turuncu olsa ve etrafına kahverengi stroke atılsa güzel olur gibi

Başarılar.
Yorum için sağolun yorum için. 3d max'lede bişiler yapmak istiyorum buna

bayağı gelişcek inş. Bu hafta sonu BilgeAdam'a başlıyorum ordan aldığım bilgilerle daha profesiyonel olucaktır.