Ara ara kabul için adsense girişte bir sözleşme kabulu geliyor. Sanırım arkadaşa bu şartnamelerden birisi gelmiş derim. Tutupta buraya normal sözleşmeyi buraya eklemenin bir mantığı yok bence..
girişte felan görmedim, rastgele gördüm , yararı olucağını düşündüm sana olmayabilir ama başkasına olabilir
bunları ben yazmıyorum google yazıyor