Ara ara kabul için adsense girişte bir sözleşme kabulu geliyor. Sanırım arkadaşa bu şartnamelerden birisi gelmiş derim. Tutupta buraya normal sözleşmeyi buraya eklemenin bir mantığı yok bence..