kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı olsun , ayrıca tamamı blod(kalın) yazmak forumda kurallarınca yasaktır.

özür dilerim düzelttim...

Soagl Arkadaslar!