Bu arada şunuda söyliyim. Ankette 1. olan yarışmayı kacanacak diye birşey yok. hiç oy almayanıda seçebilirim (misal olarak). Yani bu anket bende fikir oluşması yönünde sadece...
ya bu kadar takacak ne var anlamadim (: birinci olanin kini bir hafta yayinlarsin sitende olur biter
herseyi bizmi soyleyelim (: