ozday bana çok oturaklı çok kurumsal geldi.Oyumu ona verdim.Pozitif bir yansıması var.
oylamadaki istatiklerin aksine ben oppps u hiç beğenmedim daha çok banner gibi duruyor.
ozday dışında freezer ve mugi nin çalışmalarıda beğendim.
Anketi düzenleyen kişinin isteiği üzerine yazı sağ tarafa alındı.Bu yüzden banner olarak durabilir.Ancak TUNÇ yazan kısımda tam 12 ayrı layer effekt var

İşte zaten orda.