brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozday da iyi. Eğer ozday sen seçilirsen ; baştaki Tunç yazısını değiştirmeni isticem. Bilişim güzel de Tunç yazısının en azından baş harfi büyük olabilir yansıtma yapılabilir. Parlak yazılabilir. çok güzel olmuş aslında akılda kalıcı...
Katılmıyorum o logoda bu yazı tipi oturmuş eğer ilk harfi büyük yaparsanız logonun doğasını bozarsınız.Bu tip logolarda genelde yazı boyutları hep aynıdır.(örneğin blogger)Ayrıca bu logoya yine yansımanın gereksiz duracağı kanaatindeyim.Kurumsal duruşunu zedeler logonun.