brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ooppsss arkadaşımızınkisi de güzel olmuş. onun boyutlarını küçültmememiz mümkün değil mi ?
çünkü siteye koydum güzel oldu , değerleri gibi ancak biraz baya bir iri durdu font.
Mümkün olmaz mı tabiki mümkün ele bir 1. seçilelim