ozday bana çok oturaklı çok kurumsal geldi.Oyumu ona verdim.Pozitif bir yansıması var.

oylamadaki istatiklerin aksine ben oppps u hiç beğenmedim daha çok banner gibi duruyor.

ozday dışında freezer ve mugi nin çalışmalarıda beğendim.