bugün bikaç domain regledim bu da öylee melul melul duruyodu, doldurayım dedim boşta kalmasın diye
sizce ederi nedir ve bu domaini alarak iyi mi yapmışım yoksa bi işe yaramaz mı
domain değerlendiricileri bekliyorum... zaten bu bölüme çok ender konu açarım geri çevirmeyin bu forumdaşınızı