arkadaşlar subdomainin gugul tarafından yeni bi domain gözüyle görüldüğünü biliyorum pr açısından.. ama kafama takılan bişey varki oda prnin hiç mi faydası olmadığı örneğin
yeni açılan deneme.yahoo.com ile yine yeni açılan deneme.ornekdomain.com aynı muameleyimi görür ? burda bi acayiplik yokmu sonuçta oda yüksek prli domain tarafından yapılmış.. burda işin içinden çıkamadım yorumlarınız nedir ?