Arkadaşlar Extreme tracking ile yaptığım bir mailleşme oldu.Onlara türkiyede extreme tracking kullanan büyük bir kitle olduğunu açıkcası en çok extremetracking kullanan ülkelerden birisi olduğumuzu ve kısaca extremetrackigi sevdiğimizi ve niçin türkiyeye bu tür bir ambargo konulduğunu merak ettiğimizi söyledim.

Onlarda türkiyede gerçekten çok yoğun bir şekilde extreme kullanıldığını bildiklerini ancak bununla beraber türkiyede ücretsiz extreme kullanımının aşırı yüksek olduğunu söylediler.Büyük bir free kullanıcı potansiyeli olmasına rağmen Ücretli extreme kullanan kitlenin olmadığını açık ve net konuşmak gerekirse bu yüzden zarar ettiklerini(ekmek yiyemediklerini) söylediler.Bundan sonra Türkiyede bu servisin ücretli olarak kullanılabileceğini belirttiler.