Bazılarınız bilir autohits siteleri var bedavadan sitene kişiler giriyor...

mesala euros4click mi ne bi site vardı adı yannışsa kusura bakmayın orda gösterime veya popup a para ödüyorlar 1000 gösterim = 5€ civarıydı

biz şimdi böyle autosihts kullanırsak bedavadan gösterim yaparız para kazanırız yanlış bişey varmı bana mantıklı geldi ?