_XAR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama sadece 25 sayfanı görüyor. fazlası yok yani.
şu şekilde yapabilirsin

https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...map-yapma.html