özel sektörde çalışan biri olarak söyliyeyim kesinlikle "maaş önemli değil benim için deme!" bu kaba tabirle e-5 de donunu indirip kamyonculara otostop çekmekten farksızdır istanbul'da, nasıl yani diyeceksin? şöyle; maaş önemli değil demek= donu indirmek , iş aramak= otostop çekmek, patron= kamyoncu , bilmem anlatabildim mi? ayrıca istanbul da kiralar pahalıdır, mersinde iyi bir firmada çok iyi maaş alan adamın bile belini bükecek derecede kiralar, eğer kalacak yerin yoksa maaşının tamamı+geceleri sattığın simitlerin tüm cirolarını sadece ev kirasını verip aç aç dolaşabilirsin, ve maaş problem değil lafı kalitesiz, kalifiyesiz, ne iş olsa yaparım abi ağzıyla konuşan insanların en büyük gafıdır, o yüzden yaşın da genç tecrübelerimi aktarıyorum sana, eğer kendinde bir kalifiye bir beceri görüyorsan bir fiyat belirle kendine önce piyasayı araştır, bak bakalım seninle aynı işi yapanlar ne kadar alıyorlar, ondan sonra +yol+yemek üzerine koyup çek fiyatını zaten düşürecektir patron, misal teknosada çalışan teknik eleman 750 ytl maaş alıyorsa sen de yol+yemek 950 ytl civarı iste zaten o 750 ytl ye iner, ve siz ne verebilirsiniz diye sor; eğer sana ne kadar istiyorsun derslerse v.s. biraz araştırma ile halledersin sanırım, bu arada sakın sen hep büyük şirketlere gitmişsin o yüzden atıyorsun deme, ben çok çeşitli işler yaptım her sektörden az çok bilgim var...