Arkadaşlar şöyle bir uygulama yapsak: Bir başlık altında (Sabit konu'da olabilir) Kullanmadığımız domainleri paylaşsak neler yapılabileceği konusunda görüş alışverişinde bulunsak nasıl olur?
Sadece domainlerimizin değerlerini araştırmak yerine onlara değer kazandırmanın yollarını da paylaşmış oluruz.
Konu moderatörlerin ilgisini çekmediyse kilitleyebilir ya da silebilirler..
Teşekkürler...