amerikada adamlar hackerlarını alıp devletin güvenlik başına koyuyorlar biz hapise
iyi diyosun hoş diosunda
1.si bizdekilerin hepsi lamer adam gibi bi açık bulan adam yok
2.si bizdekilerin hepsi bulunan belirli açılarla siteler hackliyor yani kendileri açık üretemiyor
3.sü bu tür insanlarıda devlet güvenliğinin başına getirirsek ne olur bu da önemli bi soru