Selam,
Gerçekten çok kolay bir iş, zamanında yaptığım filmlerimde power director kullanıyodum.Şimdide 5'cisini kullanırım dedim ama 3000 tane bitmez herhalde onunla

Şuan tatilde ve boşum sanırım burdaki herkesden daha uygun bir fiyata yapabilirim.Tabi ücretsiz yaparlarsa o başka

[site isminide istediğin efekt ile yaparız tabi]
1-Sen hangi programı gönderecesin?
2-Videolar hangi formatta ve neye çevirilecek?