Arkadaşlar askeri Mayın gemisi için logo yapmam gerekiyor.

Logo'yu yaparken istediğim kadar uçma hakkım var.istediğim kadar farklı fikirler yaratabilirim ancak içerisinde mayın resmi olması gerekiyor.

Fikirleriniz bnim için önemli

Pazar günü saat 15:00'a kadar logo'yu bitirmemiz gerekiyor

Sadece fikir değil isterseniz sizde çizim yapabilirsiniz.Logonuz gemi mürettebatı tarafından oylanacak Deniz kuvvetleri komutanlığına gönderilecek tarafından kabul edilirse Bir askeri geminin üzerine o askeri gemi ömrünü tamamlayana kadar kalacak...

Örnek olması için şuanda bir askeri gemide kullanılan logo'yu veriyorum



Eğer sizin logonuz kabul edilirse özel mesaj yolu ile size geminin ismi, limanı ve bu logo ile birlikte yaptırılacak olan şapka ve bardaklardan adresinize gönderebiliriz. (Bütçemiz ancak buna yetiyor ) Türkiye cumhuriyeti askeri mayın gemilerinden birinde sizinde bir imzanız bulunabir.En azından bu bana heyecan veriyor

Logo boyutları 1 metre x 1 metre olamsı gerekiyor...

Konuşmak isteyenler bana aşağıdaki telefondan ulaşabilir.(İnşaallah telefon numarası vermek yasak değildir...)

05446483724

Şimdiden teşekkürler...

Ek olarak;ben ordu mensubu değilim ama kardeşim deniz subayı benden rica etti bende sizden yardım istiyorum