şimdi avukatım ile görüştüm msn den ibreti aleme ders olsun diye dava acıyoruz ve turktelekomda cok iyi derecede samimi oldugu arkadaşları oldugunu söyledi onlarında yardımcı olacagını söyledi.

SIRF İBRETİ ALEME DERS OLSUN Diye açıyoruz bu davayı cıldırtır bunlar adamı bi film izletmediler