Konu
Domainim düşmüş. Alabilirmiyim?
18-04-2008, 07:26:37
#6
duskorc
ya whoisde status=ok yazıyosa düşünce alınabilir mi oluyo bu domain.Bi arkadaş pending delete falan yazarsa otomatik yenileniyo ama yazmazzsa alınabilir demiştide bilgisi olan varmı??