LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde tatlılar geldi öğlen
tazeydi,,baklavada ezmede güzelmiş.
saolasın.
afiyet olsun usta Sipariş almaya devam arkadaşlar..Antep baklavası ezmesi yemeden ölmeyin

Jonturk adlı üyeden alıntı:
bedava yolluyorsan bende alabilirim hani tanıtım amaçlı falan reklamını yaparım
10 kg alırsan 1 kg mı bizden olur ancak o şekilde bedavaya gelir