Konu
Google - Msn - r10 Logolu t-shirtler yakında.
15-04-2008, 00:33:59
#7
bronx
Üyeliği durduruldu
bende var google ve r10 amblemli ceket kendim yaptım.benim iş yerinde bi nakış makinası var orda yaptım isteyen varsa yapabilirim.
nakış yıka yıka çıkmaz
burdan baskıya gönderme yapıyorum