Micro hayırlı satışlar kardeşim benim
Eve teslim yapıyormusun? Antep dışındayım da

Ekle msn'i görüşelim. Olmazsa yanına gelirim bir ara. Canım çekti yahu. O nasıl bir ezmedir öyle