Ya mail atım sadece ama adam kendı uzerındekı butun domainlerı benım whois bılgılerını yazmıs 4 5 domain geldı sımdılık maile kım bılır daha nekadar gelır bır tanesını değiştırmıs ama oburlerınde bılgıler halen duruyor benım domainlerı almak gıbı bır derdım yok sadece ordakı cep telefonumu ve kışısel bılgılerımı sılmek ıstıyorum benımde dolu ısımtecılde domainlerım var ama baskası neden benım bılgılerımı kulanır amacı ne acaba isimtescile atıgım mailere cevap gelmezse zaten arıyacam ama buraya bu ilgiç durumu yazma geregı duydum baska fıkrı olan arkadas varmı acaba