bigking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler başarılar dilerim. Bir izmirli olarak bir gün bir çayınızı içmeye gelirim.
Öncelikle teşekkür ederiz

Bu hafta boyunca sürecek olan tadilat işi var ofisimizde... Tadilatın bitmesinden sonra kesinlikle bekleriz

Bu arada havalar ısındı çay yerine soğuk bişeyler de içebiliriz buyrun gelin