çok teşekkür ederim hepinize
@ooppss
fireworks kullanıyorum sadece
@JONJOM
görsel öğeler bana aittir font konusunda banada öyle geldi biraz daha çalışcam o logo üsütnde uyumassam site tasarımlarımıda koycam bakalım onları beğencekmisiniz