Konu
ilk Logo Çalışmalarım
13-04-2008, 23:44:54
#6
muham
çok teşekkür ederim hepinize
@ooppss
fireworks kullanıyorum sadece
@JONJOM
görsel öğeler bana aittir font konusunda banada öyle geldi biraz daha çalışcam o logo üsütnde uyumassam site tasarımlarımıda koycam bakalım onları beğencekmisiniz