Merhabalar

su ana kadar 200 su askin isortakligi yapan arkadasimiz var ve eger arastirir iseniz hic bir yerde olumsuz birsey duymasiniz. Hatta bir cok isortagimiza tesfik pirimlerde ödenmektedir.

Ancak cok yakin zamanda tiklama basina da ödeme gelecek. Ama bu da tamamen ilan verilmesi ile dogru orantili bir katsayi ile hesaplanacak.

Bu site olarak bu calismamizi cok ciddiye aliyor ve ancak sizlerin güvenini kazaninca biryerlere ulasabilecegimizin bilinci ile bu calismayi yapiyoruz.

O anlamda ödemede hic bir sekilde sorun yasatilmamaktadir.

Iyi calismalar.