Evet Arkadaşlar Gercekten biraz komik bir olay Ama Sakın Yaşı 13 diye kücümsemeyin Daha düne kadar Ben 12 yaşın daki bir cocuktan neler ögrendim neler Bu kardeşimiz biraz Abartmış olabilir Yinede Bizlerle bişeyler Paylaşmaya Calışmış Bu Davranışından dolayı ona tşk Edelim Burda Hepimiz Hemen Hemen Webmasteriz içinizden Biri Diye bilirmi Ben Herşeyi biliyorum Tam kodro Daha Hepimizin Ögrenecegi Bir cok Şey Var Neyse Arkadaşlar Kafanızı şişirmeyeyim Hepinize iyi Calışmalar Tşkler Kardeşim Bu Arada paylaşımın güzel Ama Fazal Abartma