Konu
yeni cevap
13-04-2008, 06:40:22
#1
T5ir
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaslar sitede daha yeniyimde bi sorum olacak neden ben bı konuya mesaj yazdıgımda yazdıgım mesaj konu baslıgından ustte cıkıyor bunu nasıl değiştirebilirim