Konu
Netinternet (İlk Mesaj)
12-04-2008, 13:29:00
#151
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
osman bey, reboot paneli&kvm over ip, zayıflık tarama, sunucu izleme, backup alanı, 100mbir network özellikleri önceden paket detaylarında yoktu. ve biz 1 hafta önce sunucu aldık
bunlar bizim içinde geçerlimi?