Konu
LoginForm TASARIMI | Soru !!!
10-04-2008, 23:31:39
#7
LineDizayn
b4tuh4n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamam işte benim sorduğum da o buna nasıl entegre edicem =)
Form Kodlarını bir tablo içine yaz.Tablonun arka planına da bu resmi koy.