Arkadaşlar
TIKLAYIN

burda sağ en üstte login form var ben bunu aktif hale getirmek istiyorum .
Yani Ok tuşuna tıkladığında login olucak user ve oradaki boşluklara id-şifre yazabilecek ...
bunu nasıl yapabilirim =)

yardım edenlere şimdiden teşekkürler