Peki banlandık diyelim, açtıramıyormuyuz?. İçerik hep öyle kalacak değil ya, düzeltildikten sonra neden açılmasın?

Bu gibi durumlarda izlenmesi gereken yol nedir? Benim attığım mail yeterlimidir?