sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@seçkin
Hocam anlattıkların kafama yattı, öyle MSN'den olacak iş değil bu Mersin'e döndüğüm zaman görüşülecek bir şey. Her şey de anlaşırız da, bandwidth konusunda anlaşamayız gibi geliyor Liquid'de.

@ Kosanbit
Vallahi öyle bir melek yatırımcımız yok, böyle bandwidth maliyetlerini Türkiye üzerinden paklayacak. Kaldı ki Mynet vs. bile ne kadar hat kullanıyor benzer servisleri üzerinden verebilmek için, arkalarında milyon dolar yatırımları var. Biz mecbur yurt dışı düşünüyoruz ki projenin hitap ettiği kesim açısından da daha mantıklı.
dipnot: izlesene pikniktube gibi projeler Netdirekt altyapısını kullanıyor lakin özel bazı sistemler yapılmış bulunmakta onlarda örneğin özel havuzla trafiğin paylaşımı vs gibi.Bunun için teknoserver semih beydende bilgi alabilirsiniz