Mrb arkadaşlar.
Öncelikle daha önce verildiyse kusura bakmayın. Ama baktım, göremedim.
Biliyorsunuz ki site haritası optimasyon ve indexlemede güzel bir etken. ama bunun için bir ftp gerek bu da blogger da maalesef yok. ama blogger atom var.
Peki blogger için nasıl harita oluştururuz ?
google / webmaster bölümümüzden öncelikle blogumuzu doğruluyoruz.
sonra harita yerine gelip aynen şunu yazıyoruz. (her blog için aynı)
http://(blogismi).blogspot.com/atom.xml
Haritayı google görüyor , kabul ediyor ve indexleme daha hızlı başlıyor. böylece bir kaç gündür blogspot indexlenmedi sorusuna bi nevze olsun yardım etmiş olurum umarım
alıntı falan değil =) teraziye tıklasanız yeter
Kolay gelsin