bilge adamdan o sertifikayı almak istiyorum ama iş bulamama korkusu var bende

az para değil çünkü.
Kenidinize güvenirseniz sorun kalmaz önce bir İT Sorumlusu falan olursunuz daha sonra bir datacenter a gidip orayı referans gostererek (ve sertifitakınızı gostererek) işe girebilirsiniz tabi her yerin aynı değil kraterleri farklı bilgeadam dada bildiğim kadarıyla mühendislik eğitimi en son 7.000 Ytydi