Konu
Tablolardakı kayma duzeltemedım !!!
09-08-2006, 17:32:05
#5
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
navbar ve onlıne uyeler tabloların daha dar olduğu için ana forumdan dar gorunuyor !!!