Sadece sizin PR değerleriniz düşmüyor yani bu size özel birşey olmadığı için mail saçma.
Yoğurdun kaymağını hep ben yemeliyim düşüncesi bencillik olur.
Bugün senin değerlerin yüksek sen yersin yarın benimki yüksek ben yerim deilmi?